Hos R Stjerne får du:

∗ Grafiske Designløsninger i høj kvalitet

∗ Personlig sparring og rådgivning

∗ Grafisk design og markedsføring målrettet din kundetype

∗ Over 10 års erhvervserfaring, internt og eksternt i virksomheder

∗ Certificeret i Emotionelle Kundetyper®, Socialmedie manager,

   Google certificeret manager og Grafisk design teknolog.

∗ Trykt materiale hos Nordjyske trykkerier

Grafisk design til den gule kundetype

 

Gul kundetype

Gul kundetype har et stort behov for, at have en god relation. Motivationen bag et køb er at yde omsorg til andre, eller sig selv.

Hvis du kan hjælpe den gule kundetype med at drage omsorg og ikke mindst gøre livet lettere for den gule, har du en glad og tilfreds kunde.

Den gule kundetype er typisk et udadvendt menneske, hvor hjælpsomhed og omsorg for andre er den stor drivkraft.

Den gule kundetype har behov for at kende mennesket bag et produkt, eller virksomhed. Det er derfor vigtigt at det grafiske materiale til den gule bliver lavet med respekt for den gule kundetypes behov for nærvær og følelsen af at have en relation. R Stjerne kan lave grafisk design til den gule kundetype. Sammen laver vi en strategi der passer til dine kunder. Vil du vide mere om den gule kundetype, eller grafisk design kontakt R Stjerne. 

 

Eksempler på gul grafik kunne være logoet ovenfor, udviklet for en lokal livsstilsbutik. Her er de bløde former i den skrå skrift med til, at skabe dynamik og samhøringhed, navnet indikere at det er ejernes egen verden af stil man bliver inviteret ind i. Velkommen til den gule verden.

Hvad er Emotionelle Kundetyper?

Emotionelle Kundetyper® er en forskningsbaseret, praktisk og jordnær metode til at opdele en kundegruppe i mindre og mere håndterbare segmenter.

R Stjerne er certificeret partner i Emotionelle Kundetyper®, og arbejder med grafisk design ud fra metoden.

Metoden bygger på et solidt fundament af psykologi, markedsstudier, empiriske studier, kommunikationsteorier, neurovidenskab mm.

Ca. 90% af de valg vi foretager i en købssituation er baseret på ubevidste valg, med denne metode fokuseres på, hvad der på det følelsesmæssige plan får kunder til at foretage et køb.

Hver kundetype er karakteriseret ved en række psykologiske og følelsesmæssige faktorer, som kan påvirkes via eksempelvis målrettet markedsføring og kommunikation til netop denne kundetype. Herved er målrettet grafisk design, en vigtig faktor for at kunne påvirke kundetyperne i en købssituation.

Du kan læse mere om de forskellige kundetyper her: Emotionelle Kundetyper (forhandler link)

R Stjerne er Certificeret Partner i Emotionelle kundetyper

Det betyder, at jeg altid er opdateret i forhold til kundetyperne.

  • Det vil sige at jeg årligt deltager på et fysisk opdateringsseminar
  • Årligt deltager på ca. 8 masterclasses om den nyeste forskning, best practice, cases og erfaringer med kundetyper
  • Årlig tager en paratvidentest
  • Har licens til at undervise/holde foredrag i Emotionelle Kundetyper®s navn
  • Har et ekstra tæt netværk med de øvrige Certificerede Partnere
  • Har et ekstra tæt samarbejde med Emotionelle Kundetyper®

R Stjerne Visuel Kommunikation

 

Grafisk designer

Grafiker

Rikke Stjerne

9300 Sæby

 

T: 2182 9972

M: rikke@r-stjerne.dk

C: 40615822

W: r-stjerne.dk

Privatlivspolitik

Forretningsbetingelser webshop

So Me

 

Følg R Stjerne

 

Følg mig, ideer, tanker og arbejde.

 

 

Den kunstneriske R Stjerne