go wild,

for a while.

 Grafisk design til rød kundetype

 

Rød kundetype

Rød kundetype har et stort behov for at opnå stimuli. Der skal underholdes, overraskes og fornyes, hvis du vil sælge til og fastholde den røde kundetype.

Rød interesserer sig for de nyeste trends, design og originale ideer og er i høj grad drevet af passion og nysgerrighed. Her er det altså vigtigt med et grafisk design der følger trends og gerne er forud, eller på anden måde nyskabende. Du skal være noget andre ikke er, og være meget gennemført.

R Stjerne kan lave grafisk design til den røde kundetype, om det skal være skørt og gakket, fyldt med pangfarver, eller der skal skabes en helt nyt univers. Sammen laver vi en strategi der passer til dine kunder. Vil du vide mere om den røde kundetype, eller grafisk design kontakt R Stjerne. 

Eksempler på rød grafik kunne være illustrationerne ovenfor, der hver især er symbol for en af mine ydelser. En sjov og unik måde at skille sig ud på.

Hvad er Emotionelle Kundetyper?

Emotionelle Kundetyper® er en forskningsbaseret, praktisk og jordnær metode til at opdele en kundegruppe i mindre og mere håndterbare segmenter.

R Stjerne er certificeret partner i Emotionelle Kundetyper®, og arbejder med grafisk design ud fra metoden.

Metoden bygger på et solidt fundament af psykologi, markedsstudier, empiriske studier, kommunikationsteorier, neurovidenskab mm.

Ca. 90% af de valg vi foretager i en købssituation er baseret på ubevidste valg, med denne metode fokuseres på, hvad der på det følelsesmæssige plan får kunder til at foretage et køb.

Hver kundetype er karakteriseret ved en række psykologiske og følelsesmæssige faktorer, som kan påvirkes via eksempelvis målrettet markedsføring og kommunikation til netop denne kundetype. Herved er målrettet grafisk design, en vigtig faktor for at kunne påvirke kundetyperne i en købssituation.

Du kan læse mere om de forskellige kundetyper her: Emotionelle Kundetyper (forhandlerlink)

Certificeret Partner – er en overbygning til certificeringen

Certificeret Partner i Emotionelle kundetyper betyder, at jeg altid er opdateret i forhold til kundetyperne.

  • Det vil sige at jeg årligt deltager på et fysisk opdateringsseminar
  • Årligt deltager på ca. 8 masterclasses om den nyeste forskning, best practice, cases og erfaringer med kundetyper
  • Årlig tager en paratvidentest
  • Har licens til at undervise/holde foredrag i Emotionelle Kundetyper®s navn
  • Har et ekstra tæt netværk med de øvrige Certificerede Partnere
  • Har et ekstra tæt samarbejde med Emotionelle Kundetyper®

R Stjerne Visuel Kommunikation

 

Grafisk designer

Grafiker

Rikke Stjerne

9300 Sæby

 

T: 2182 9972

M: rikke@r-stjerne.dk

C: 40615822

W: r-stjerne.dk

Privatlivspolitik

Forretningsbetingelser webshop

So Me

 

Følg R Stjerne

 

Følg mig, ideer, tanker og arbejde.

 

 

Den kunstneriske R Stjerne