Hos R Stjerne får du:

∗ Markedsføring målrettet din kundetype

∗ Mest ud af dit markedsføringsbudget

∗ En stærk markedsføringsstrategi der giver loyale kunder

∗ Personlig sparring og rådgivning

∗ Over 10 års erhvervserfaring, internt og eksternt i virksomheder

∗ Viden baseret på Certificering i Emotionelle Kundetyper®, Socialmedie manager, Google certificeret manager og Udd. Grafisk design teknolog.

Markedsføringsstrategi ud fra Emotionelle Kundetyper®.

Skyder du med “spredehagl” med din markedsføring?

Forsøger du at ramme alle, rammer du ingen.

Få en markedsføringsstrategi med udgangspunkt i Emotionelle Kundetyper®

Når jeg arbejder med marketingstrategi, tager jeg udgangpunkt i den forskningsbaserede metode Emotionelle Kundetyper®. Metoden indeholder konkrete og meget enkle værktøjer til, hvordan man markedsfører sig bedst til sin målgruppe. Det kan være simple værktøjer som valg af farver, hvilke former der skal arbejdes med, stilen på din fotos, hvordan teksten skal udformes mv. Med denne metode fokuseres på, hvad der på det følelsesmæssige plan får kunder til at foretage et køb.

Der er flere muligheder for hvordan du kan sætte skub i den markedsføring. Hos R Stjerne kan du enten booke et 2 timers rådgivningsmøde hvor du efterfølgende selv kan følge op på din markedsføring. Eller du kan lade mig lave en hel strategi, eller dele af den, det er helt op til dig og din virksomheds behov. Sidst men ikke mindst er der også Medlemsklubben, for dig der er mere til at gøre det selv.

Certificering

I 2019 blev jeg certificeret partner i Emotionelle Kundetyper, de betyder at jeg forpligter mig til altid at være opdateret inden for kundetyperne.

Rådgivning

Når du ved hvilken kundetype du skal markedsføre dig mod, kan jeg blandt andet rådgive dig omkring følgende:

Hvordan skal dit logo se ud

Hvilke virkemidler skal du bruge i din visuelle identitet

Hvordan skal din hjemmeside se ud for at tiltrække loyale kunder

Hvordan skal dine tekster formuleres

Hvilken stil skal du bruge til dine fotos

Valg af sociale medier

Udbytte

Ved at bruge kundetype metoden, får i et stærkt brand og en meget stærk markedsføringsstrategi der giver loyale kunder. Samtidig får i en forståelse for hvilke tiltag der skal til for at ramme denne kundetype, så i fremover har lettere ved at træffe de rigtige markedsføringsvalg, og får mest ud af jeres markedsføringsbudget.

Rikke Stjerne

Rikke Stjerne

Grafiker / ejer

Bliv klogere på Emotionelle Kundetyper®

BOOK ET RÅDGIVNINGSMØDE

Vil du vide mere om kundetyperne? Lærer at anvende dem og se hvor du kan finde besparelser på dit markedsføringsbudget.

Ring og book et rådgivningsmøde, eller kontakt mig via mail.

Et rådgivningsmøde varer 2 timer. Her har vi tid til at snakke din virksomhed godt igennem, og se hvordan de 4 kundetyper kan være til gavn for din virksomhed.

Vi vil løbende gennemgå:

De 4 kundetyper

Hvad gør i, i dag? Hvad virker, hvad virker ikke.

Hvem er en typisk kunde for jer?

Hvordan er jeres virksomhedskultur?

Efter en nøje gennemgang vil jeg vejlede dig i, hvilken kundetype der kan give dig en fornuftig forretning.

Når kundetypen er valgt, snakker vi om hvilke tiltag der skal gøres for at markedsføre jer mod den valgte kundetype, og hvad i allerede gør rigtigt i dag. Du vil hurtigt kunne kommunikere mere konkret med dine kunder, og du vil løbende kunne kvalitetssikre din markedsføring

Pris: 2.500,- ex. moms.

 

KUNDEKLUBBEN

Her kan du løbende lærer omkring Emotionelle Kundetype metoden.

Klubben er for dig, der selv ønsker at sætte dig ind i kundetyperne og ønsker en fleksibel læring.

Klubben er relevant hvis du ønsker konkrete redskaber til, hvad du helt præcist skal gøre for at markedsføre dig målrettet til netop din kundetype.

Hvordan bør din hjemmeside være opbygget, hvilke ord bruges til den rette kundetype. Hvilke farver og former mv. Alt det kan du blive klogere på i Kundeklubben.

Kundeklubben drives af Emotionelle Kundetyper®.

Hvis det har interesse har du mulighed for at benytte nedenstående forhandlerlink.

Pris: 500,- pr. måned ex. moms

Hvad er Emotionelle Kundetyper?

Emotionelle Kundetyper® er en forskningsbaseret, praktisk og jordnær metode til at opdele en kundegruppe i mindre og mere håndterbare segmenter.

R Stjerne er certificeret partner i Emotionelle Kundetyper®, og arbejder med grafisk design ud fra metoden.

Metoden bygger på et solidt fundament af psykologi, markedsstudier, empiriske studier, kommunikationsteorier, neurovidenskab mm.

Ca. 90% af de valg vi foretager i en købssituation er baseret på ubevidste valg, med denne metode fokuseres på, hvad der på det følelsesmæssige plan får kunder til at foretage et køb.

Hver kundetype er karakteriseret ved en række psykologiske og følelsesmæssige faktorer, som kan påvirkes via eksempelvis målrettet markedsføring og kommunikation til netop denne kundetype. Herved er målrettet grafisk design og webdesign, en vigtig faktor for at kunne påvirke kundetyperne i en købssituation.

Du kan læse mere om Emotionelle Kundetyper her: Emotionelle Kundetyper (forhandlerlink)

R Stjerne er Certificeret Partner i Emotionelle kundetyper

Certificeret Partner i Emotionelle kundetyper betyder, at jeg altid er opdateret i forhold til kundetyperne.

 

  • Det vil sige at jeg årligt deltager på et fysisk opdateringsseminar
  • Årligt deltager på ca. 8 masterclasses om den nyeste forskning, best practice, cases og erfaringer med kundetyper
  • Årlig tager en paratvidentest
  • Har licens til at undervise/holde foredrag i Emotionelle Kundetyper®s navn
  • Har et ekstra tæt netværk med de øvrige Certificerede Partnere
  • Har et ekstra tæt samarbejde med Emotionelle Kundetyper®

R Stjerne Visuel Kommunikation

 

Grafisk designer

Grafiker

Rikke Stjerne

9300 Sæby

 

T: 2182 9972

M: rikke@r-stjerne.dk

C: 40615822

W: r-stjerne.dk

Privatlivspolitik

Forretningsbetingelser webshop

So Me

 

Følg R Stjerne

 

Følg mig, ideer, tanker og arbejde.

 

 

Den kunstneriske R Stjerne